Monday, April 22, 2013

Mina katter gör verkligen mina dagar roligare. Dom har så mycket konstigheter för sig, dom beter sig som kattungar alla tre. När jag ropar och frågar om dom vill ha något gott, t ex skinka kommer dom farandes alla tre som skjutna ur en kanon, skulle Svala vara först så stannar hon alltid på väg in i köket, hukar sig och tittar bakåt, som om hon tror att dom andra ska springa ner henne, men det är ju hon som är klumpigast. Igår busade Tilda och Zelda jättemycket, Zelda kom och tog ett stort skutt över Tilda och då skuttar Tilda efter, hon skuttar som ett lamm, upp och ner minst tre gånger, jag skrattade högt när jag såg det. Hon blir liksom alldeles ryckig i hela kroppen och ögonen blir jättestora. Innan idag busade Tilda jättemycket med ett persiennsnöre som hon attackerade och i köket hade hon hittat en okokt spagetti som hon drog omkring med. Ja, mina goa katter.... vad skulle jag göra utan dom?

No comments: