Wednesday, August 15, 2018

Trevlig lunch

Tog tåget till Hässleholm idag för att luncha med I och Å. Vi har jobbat ihop i många år på tidningen och håller kontakten, vilket är väldigt roligt. Vi var på en restaurang vid en golfbana, jag åt raggmunkar, mums vad gott!! Sen blev det kaffe och tårtbuffé, herregud, vi blev ju jättemätta, tog två små bitar bara. Blev inte så lång stund vi träffades idag, I jobbar, men vi hann i alla fall prata lite och uppdatera varandra på allt som händer. Tycker min huvudvärk är kvar stundtals. Gick upp redan kvart i sju i morse, dom håller på med våra avlopp i lägenheterna. Så idag får vi inte använda avloppen mellan 8 och 16, jag duschade och gjorde kaffe tidigt, sen sov jag en liten stund till.

6 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Trevligt att ni fortfarande håller kontakten och att gå ut och äta gott är alltid roligt. Synd bara att du inte orkade mer tårta ;)
Trist med huvudvärken, hoppas den försvinner snart.
Kram

ime said...

Haha 😀 jag var nöjd med tårtan jag orkade!
Ja jag hoppas huvudvärken ger med sig, har bestämt mig för att ta det lugnt några dagar.
Kram

Emma Engström said...

Usch, huvudvärk är verkligen inte det roligaste!

ime said...

Nej det kan man verkligen vara utan.

znogge said...

Vilken bra och mysig dag på alla vis! Tårtbuffé lät väldigt gott :D

Kram

ime said...

Ja det var trevligt att träffas, en tårtbuffe hade varit bättre om jag inte hade varit mätt på raggmunkar!
Kram